Tuesday 26 February 2013

Braces 3rd review

Assalamualaikum...

dah lama aku tak update pasal braces. masuk bulan ni kiranya dah genap sebulan la aku pakai braces.
first time pakai tu rasa lain macam je. yela tiba-tiba je ada benda lain dalam mulut..memang la pelik rasa.

minggu pertama pakai tu, adoiiiii berdenyut-denyut gigi semua. tu perkara biasa la Dr. ckp sebab tu proses dia menarik gigi tu. dalam seminggu tu jugak la makanan aku cuma la bubur..yela nak makan benda-benda lain tak boleh gigi masih sakit lagi.

dalam seminggu tu jugak la mulut aku ni kena ulser. takde la teruk tapi sakit-sakit la jugak..
tu pun simptons biasa la bila dah pakai braces ni. selepas sebulan dah pakai aku pun dah terbiasa la dengan pemakaian braces ni. buat masa sekarang takde masalah lagi la.

Wassalam

1 comment:

  1. teringin nak pakai braces, tp takut cabut gigi..huhuhu! simpan jela impian tu..huhu :(

    ReplyDelete