Monday 12 May 2014

prenancy story part 1 - Alhamdullilah rezeki tahun baru

assalamualaikum....

alhamdulilah...alhamdulillah...alhamdulillah...
perkataan syukur yang tak terhingga dengan rezeki dari Allah swt

entri ni dah tertangguh 4 bulan dah, duk terperam macam pekasam dalam draf ni. harini la baru ada mood nak karang dan edit balik hihi. kemain lama kan terperam.
alhamdulillah hampir 5 bulan kawen aku pun positif mengandung. ohoooooooiiii perasaan tu tak tau macam mana nak bagi tau. sedih gembira semua becampur-campur aihh.

awal Januari sepatutnya period 16hb tapi dah 18hb period tak muncul-muncul lagi. dah lewat 3 hari.masa tu dah excited sangat sebab period tak pernah lewat sebelum ni. bagitau en.somi, en.somi suruh tunggu sampai seminggu lewat baru cek upt. aku dengan tak sabarnya terus cek. seawal pukul 4pagi aku terjaga nak terkucil pe lagi terus la buat upt. tapi ohh tidak kputusan mengecewakan huhu.telefon en.somi awal-awal pagi buta menangis sebab keputusan upt negatif. pastu en.somi bebel-bebel sebab buat test upt cepat sangat hehehe. selepas tu berdebar lagi dah 5 hari period tak muncul lagi. perasaan excited dah mengila-gila ni. seawal pukul 4pagi jugak aku terbangun nak terkucil dan terus buat upt. alhamdulillah kali ni keputusan positif dah nek 2 line walaupun samar-samar heheheh.

genap seminggu period tak muncul aku buat lagi upt. masuk ni dah 3kali aku wat upt. kali mau tau la line dah terang sangat. heheheh.alhamdulillah. 

I'm pregnant now.

wassalam

No comments:

Post a Comment