Friday 14 December 2012

Alhamdulilah..Berakhirnya Sumpahan Bukit

Assalamualaikum...

Hahahahahaaaaa...gelak besaq-besaq..
Mesti hampa semua pelik kan bila baca entri ni...yela sumpahan bukit..
Dah macam slot seram kt TV3 tu ja..Sumpahan bukit untuk aku yang amik lesen memandu ni...

Nak jadikan cerita la aku ni amik test memandu dah kali ketiga baru lepas,,
1st time amik test jalan raya je lulus, ujian bukit xlepas gak..2nd time pn ujian bukit xlepas jgak..ni yang aku katakan aku ni dh terkena SUMPAHAN BUKIT hahahahah...

Dan HARI INI DALAM SEJARAH aku dh pn lulus ngn jayanya ujian bukit tu wat kali ke TIGA..mmg sejarah la amik ujian sampai 3 kali..wat malu ja makcik kt kg aku tu skali amik pn dh lulus..

Yang aku hangin nya time aku balik kg ja makcik tu siap tnya macam ni.."Ani hg amik lesen xlpaih lg ka????? makcik dlu amik skali ja lpaih dh aihh...Aku pn wat xtau ja...

Dengan bangga ari ni aku ngan rasmi nya dh lulus dan 

BERAKHIRNYA SUMPAHAN BUKIT(alhamdulilah amin...heheheh)sengeih 24jam aihh... :)

Wassalam......

No comments:

Post a Comment