Thursday 6 December 2012

We're Engaged (sambungan)...

Assalamualaikum....

Semalam aku dh update yg ak dh jadi tunangan org...
Rini aku nak kongsi dua tiga keping gambo aku time majlis tunang tu. majlis aku ni simple je, just sarongkan cincin je past tu done...pastu amik gmbo ckit2...simple je kan..

hantaran pn xda, cuma pihak laki ada bagi kain smbahyang ngn kain pasang je..(tanda mcm bagi hadiah jela)..hahahaha aku xbg pe2 pn kt diorg...hahahah teruk kn..yela sebelum ni aku ngn En.Asam Pedas aku tu bincang xmau wat hantaran pe2 pn just sarongkan cincin je...last2 mak die bawak gak barang, katanya segan la datang jauh-jauh ngn tangan kosong...heheheeh xksah la klu org nk bg aku ambik je. Bak kata pepatah rezeki jgn ditolak musuh jgn dicari tak gitu kan..

Majlis aku ni just skejap je..sbb tumpang mjlis adik aku je...majlis aku mula pas zhor..sbb lpas asar majlis akad nikah adik aku..tapi yang penting aku la orang pertama yang rasmi pelamin dia tu...(hahahaha klasss kau jah) budget retisss la sarong cincin atas pelamin gituuu...walaupun pelamin org..hahaah ada kesahh..janji xkuar duit pn..jimatt...

ni aku kongsi bbrapa keping gmbo aku time tunang tu..ckit je gambonye sbb jurugmbar xda semua yang xprofesional pn eheheheeee..jnji ada gak gmbo kan...ok takat ni je kut entry aku kali ni...xtau aku nk tulis pe dh...




ni time depa (diorang) ngah bincang-bincang
ni mmg wajib la kna wat cium tgn mak mentua















tadaaaa...time sarongkan cincin (patutnye gambo ats tu yg kt bwh tapi gmbo xnk kbwah lak biar jela)


wif family En. Asam Pedas
wif fiancee a.k.a En.Asam Pedas


 Wasssalam..










  

 

3 comments: